Informacja o plikach cookies

Alma Market SA właściciel platformy www.alma24.pl oraz www.almamarket.pl, wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych oraz reklamowych. Przystępując do korzystania z platformy, możesz zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej.
Jeśli nie dokonasz zmiany ustawień, przeglądanie platformy nastąpi z wykorzystaniem wymienionych plików.

AKTUALNOśCI

13.05.2013 - Nowe Delikatesy Alma, w warszawskim Domu Mody Klif i w gdyńskim Centrum Handlowym Klif!


15. maja otwarte zostały dwa kolejne sklepy pod szyldem Alma Market

Pierwszy sklep zlokalizowany jest w warszawskim Domu Mody Klif. Powierzchnia sprzedaży to ponad 2.600 m², adres drugiego to Centrum handlowe Klif w Gdyni, powierzchnia tego to także 2.600 m². W obu sklepach sieć prezentuje swoim klientom bogatą ofertę produktów wysokiej jakości, w rozsądnych cenach. Asortyment Delikatesów Alma obejmuje ponad 60.000 produktów, z czego 3.000 to produkty importowane na wyłączność dla Almy.  Każdego dnia w sklepie dostępne będą są świeże pieczywo, bogaty wybór serów i wędlin.

 

Delikatesy Alma to miejsce, w którym atmosfera robienia zakupów jest szczególna. Pracownicy dokładają wszelkich starań, żeby każdy klient poczuł się wyjątkowo już od momentu przekroczenia progu sklepu. Dzięki wystrojowi, dbałości o szczegóły, trosce o klienta i jego samopoczucie, zakupy mogą być małym świętem. Dzięki temu każdego dnia klienci Delikatesów Alma czują się wyróżnieni.

 

Miejsce to tworzone jest z dbałością o: jakość, dobry smak, komfort robienia zakupów i atrakcyjne ceny, czyli warunki konieczne do stworzenia sklepu takiego jak Alma. Klienci docenili sieć przyznając jej w rankingu: „Postrzeganie ofert sieci detalicznych 2012” zrealizowanym przez międzynarodową firmę consultingu strategicznego OC&C Strategy Consultants, pierwsze miejsce spośród polskich detalistów w  kategorii jakość produktów. Delikatesy Alma zajęły także najwyższą pozycję wśród sklepów spożywczych w kategoriach:  szerokość asortymentu, obsługa klientów, a także wystrój sklepu. 

 

Na dzień otwarcia w Warszawie, Delikatesy Alma we współpracy z Domem Mody Klif zaplanowanły dla swoich klientów wiele atrakcji i niespodzianek: między innymi poczęstunek, degustacje win, porady sommeliera i ekspertów kulinarnych, a także konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

 

O najnowszych promocjach obowiązujących w sklepie klienci będą mogli dowiedzieć się ze specjalnie wydanego z tej okazji insertu promocyjnego dostępnego w sklepie i na www.almamarket.pl.

 

5842_logo_alma_delikatesy_ok_mini.jpg18276_f-j-mini.jpg36144_klif.jpg36145_logo-klif-bordo250px.jpg