Informacja o plikach cookies

Alma Market SA właściciel platformy www.alma24.pl oraz www.almamarket.pl, wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych oraz reklamowych. Przystępując do korzystania z platformy, możesz zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej.
Jeśli nie dokonasz zmiany ustawień, przeglądanie platformy nastąpi z wykorzystaniem wymienionych plików.

O Almie

Nasze wyróżnienia

 

Cieszymy się, że trud jaki wkładamy w utrzymanie najwyższej jakości usług naszych delikatesów jest stale doceniany przez konsumentów. Każde kolejne wyróżnienie i nagroda to dla nas znak, że wysiłek jaki wkładamy w naszą pracę ma sens. Dziękujemy! 

 

 

 

Alma w gronie Created in Poland Superbrands 2015/16

Marka ALMA została uznana za jedną z najsilniejszych marek na polskim rynku i otrzymała tytuł Created in Poland Superbrands 2015/16. Tytułem Business Superbrands 2015/16 wyróżniono natomiast markę ALMA MARKET w wyniku oceny menedżerów oraz dedykowanej Rady Marek.W ocenie przyjęto następujące kryteria: jakość brandingu, pozycję rynkową, jakość produktów i usług, jakość relacji b2b, innowacyjność, CSR.

 

71334_superbrand1.png

71335_superbrand2.png

Alma Smart Menu nagrodzone w konkursie Szpalty Roku

Cykl wideo Alma Smart Menu, który powstał we współpracy z Agora Custom Publishing, został wyróżniony w konkursie Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku - jedynym plebiscycie tego typu w Polsce, nagradzającym projekty content marketingowe promujące wartościowe treści.

Nagroda została przyznana w kategorii Digital: Publikacje Cykliczne – Cykl Wideo, za ciekawy sposób na edukację klienta. W jury zasiedli: Jacek Wasilewski – przewodniczący jury, Paweł Sanowski, Primož Inkret, Aleksander Sala, Dominik Kaznowski, Jacek Piotrowski oraz Rościsław Szwedow.

Alma Smart Menu to cykl publikacji wideo, pokazujący osobom zabieganym, ceniącym swój czas, szukającym podpowiedzi kulinarnych, jak gotować, aby być w formie, jak przyrządzać dania tanio i z pomysłem, na specjalne okazje, czy wykorzystując składniki z kuchni świata.

Więcej informacji na temat akcji znajdziecie Państwo tutaj: SMART MENU

 

 

66709_wyroznienie.jpg

 

55915_baner_721_349_market-roku.jpg Kolejny raz Delikatesy Alma zdobyły zaszczytny tytuł Marketu Roku. Tym razem wyróżnienie otrzymał sklep w Wilanowie. Nagrodzony obiekt został otwarty w marcu ubiegłego roku i podbił serca klientów bogatą ofertę produktów wysokiej jakości, a także stylistyką tak zwanego „nowego konceptu”.
Nagrodzony sklep odbiega wizerunkiem od pozostałych sygnowanych logo Alma. Projektanci postanowili odejść od dominującego koloru zieleni, a także klasycznej, stylowej zabudowy meblowej. Kapituła konkursu doceniła panujący  w sklepie klimat nowoczesności.

52354_nagroda_sukces_roku_2014.jpg

52477_wrrr.jpg

 

24 marca w prestiżowym hotelu Courtyard by Mariott Warsaw Airport miała miejsce kolejna Gala „Osobowości i Sukcesy Roku 2014”. Tym razem Delikatesy Alma zostały uhonorowane tytułem „Sukces Roku 2014”. Gala co roku gości ludzi ze świata biznesu i show – biznesu. Wśród nagrodzonych Osobowości Roku 2014” były takie osobistości jak: Eva Minge, Maria Czubaszek, Jerzy Połomski, Ewa Błaszczyk, Joanna Racewicz, Piotr Fronczewski, czy Prezydent Lech Wałęsa.

 

 

 

 

 

Delikatesy Alma kolejny raz zostały docenione! W tym roku naszym delikatesom przypadł wyjątkowy tytuł Created in Poland Superbrands 2013/2014. To prestiżowe wyróżnienie dla zarządów oraz działów marketingu przyznawane jest od 19 lat w 87 krajach na całym świecie. Dziękujęmy za zaufanie.




 

 

 50094_cee-winners-2014.jpg

31086_logo_alma_delikatesy_ok_mini.jpg

Sieć Delikatesów Alma laureatem nagrody CEE Retail Awards 2013 w kategorii „Supermarket Roku 2013” przyznawanej przez Europa Property. O nagrodę Alma rywalizowała z wieloma innymi firmami. Nagrody zostały wręczone 13 lutego 2014 roku w Warszawie podczas szóstej dorocznej gali CEE Retail Real Estate Awards. W skład jury konkursu weszło 41 profesjonalistów działających na rynku retail, w tym inwestorów, finansistów, przedstawicieli i zarządców centrów handlowych w Polsce i Europie Środkowej i Wschodniej.  „To prestiżowe wyróżnienie, potwierdza naszą silną pozycję na rynku spożywczych sieci handlowych. Cieszymy się, że jakość świadczonych usług, a także oferowanych towarów została doceniona przez naszych klientów, a także ekspertów rynku” – mówi Aleksandra Budzińska, PR Manager Delikatesów Alma.

 

 

 

 

Niezmiernie miło nam poinformować, że głosami konsumentów Polskiego Programu Jakość Obsługi marka Alma Market po raz kolejny została wyróżniona prestiżowym tytułem: Gwiazda Jakości Obsługi 2014. „To wyróżnienie jest ukoronowaniem pracy całego Zespołu Delikatesów Alma i wyrazem najwyższego uznania ze strony konsumentów, za co serdecznie dziękujemy!” – mówi Rzecznik Prasowy Delikatesów Alma. Uroczysta Gala Gwiazd Jakości Obsługi odbyła się 31 stycznia 2014 r. w Business Centre Club w Warszawie.

 

 

 

 

 

53467_oalmie1.jpg

               31086_logo_alma_delikatesy_ok_mini.jpg

Badanie zostało przeprowadzone w 9 krajach na próbie 30.000 konsumentów. W Polsce zebrano ponad 18.000 opinii. Konsumenci ocenili 50 detalistów pod względem jakości produktów, szerokości asortymentu, dopasowania produktów, obsługi, wyglądu sklepu, cen, relacji oferowanej wartości do ceny oraz zaufania. Alma wygrała aż w  5 kategoriach!

 

 

Marka Alma Market S.A. została nagrodzona Gwiazdą Jakości Obsługi 2013 i tym samym znalazła się w elitarnym gronie 100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce. W VI edycji Polskiego Programu Jakość Obsługi wielomilionowa społeczność Konsumentów wybrała Almę, przyznając jej nagrodę za najwyższy stopień dbałości o obsługę Klientów.

 

 53468_oalmie2.jpg  53470_oalmie3.jpg
 

Jak pokazują wyniki badania: „Postrzeganie ofert sieci detalicznych 2012” zrealizowanego przez międzynarodową firmę consultingu strategicznego OC&C Strategy Consultants specjalizującą się w doradztwie dla branż: handlu detalicznego, FMCG, Private Equity, przeprowadzone w 8 krajach na próbie 25.000 konsumentów Alma zdobyła pierwsze miejsce w rankingu polskich detalistów w  kategorii jakość produktów. Delikatesy Alma zajęły najważniejszą pozycję wśród sklepów spożywczych również w kategoriach: szerokość asortymentu, obsługa klientów, a także wystrój i klimat sklepu.

 

 

Idealne zakupy to połączenie atrakcyjnych cen, szerokiej oferty i klimatu sklepów. Ranking sieci spożywczych 2012 opublikowany przez Wirtualną Polskę pokazał, że Delikatesy Alma stanęły na wysokości zadania. W rankingu ulubionych sklepów Polaków zajęły wysokie, 2 miejsce!





 17614_hermes_bez_tla.jpg  53473_oalmie4.jpg
 

Delikatesy Alma laureatem kolejnej, branżowej nagrody. Na poznańskiej gali, wiceprezes Alma Market S.A. odebrał nagrodę Hermesa 2012 dla najlepszego sklepu delikatesowego. Jak powiedział Jacek Ratajczak, redaktor naczelny Poradnika Handlowca, kapituła doceniła Delikatesy Alma zarówno za  wysoką jakość oferowanego klientom asortymentu, jak i dbałość o komfort zakupów.

 

 

 

Delikatesy Alma otrzymały prestiżową nagrodę „Market Roku 2009”. To wyróżnienie jest dla nas bardzo cenne ponieważ misją sieci Delikatesów Alma jest dbanie o wysoką jakość usług i zadowolenie naszych Klientów. Wygranie konkursu nie byłoby możliwe bez pracy i wsparcia wszystkich pracowników Alma Market.

 

 53474_oalmie5.jpg 53475_oalmie7.jpg

Międzynarodowa organizacja Superbrands, działająca od 14 lat w ponad 80 krajach, w zorganizowanym konkursie na najsilniejsze marki konsumenckie na polskim rynku, przyznała prestiżowy tytuł Superbrand Polska Delikatesom Alma. Marki, które otrzymują tytuł Superbrand są wyłaniane przez Radę Marek, czyli niezależną grupę ekspertów, m.in. dziennikarzy, przedstawicieli największych firm, praktyków marketingu i PR.



 

25 czerwca w 2008 roku, podczas konferencji Forbes Executive Forum w Warszawie w Centrum Olimpijskim zostały wręczone prestiżowe nagrody – Diamenty Forbesa, przyznawane przez polską edycję miesięcznika Forbes. Sieć Delikatesów Alma otrzymała nagrodę w kategorii sieci sklepów detalicznych, za najbardziej dynamiczny wzrost wartości w ostatnich trzech latach.

 

 

 53476_oalmie8.jpg  31086_logo_alma_delikatesy_ok_mini.jpg
 

Alma Market S.A. zwycięzcą rankingu TOP TSR - najlepszych spółek na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych pod względem całkowitej stopy zwrotu w latach 2002-2006! 13 listopada 2007 r. na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych został przedstawiony ranking TOP TSR, opracowany wspólnie przez Szkołę Główną Handlową i CEO Magazyn Top Menedżerów. Alma Market S.A. znalazła się na drugiej pozycji rankingu, co oznacza, że rozwijała się 3-krotnie szybciej od największych spółek.

 

 

 

 W dniu 18 maja 2007 przedstawiciele sieci delikatesów Alma Market odebrali nagrodę Złotego Orzecha przyznawaną przez magazyn branżowy Wiadomości Handlowe. Wyróżnienie to przyznawane jest firmom handlowym i ludziom handlu, którzy wywarli wpływ na kształt polskiego krajobrazu handlowego pomimo trudnych warunków konkurencyjnych. Nagrodę te przyznano po raz piąty. Wcześniej jej lauretami były takie firmy jak: Jakomeks, Polomarket, BOS i Lewiatan'94 Holding.