Informacja o plikach cookies

Alma Market SA właściciel platformy www.alma24.pl oraz www.almamarket.pl, wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych oraz reklamowych. Przystępując do korzystania z platformy, możesz zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej.
Jeśli nie dokonasz zmiany ustawień, przeglądanie platformy nastąpi z wykorzystaniem wymienionych plików.

AKTUALNOśCI

05.08.2010 Internetowe Delikatesy Alma24.pl w Lublinie

 

Oferta Alma24.pl jest już dostępna dla mieszkańców Lublina oraz okolic, którzy od sierpnia mogą dokonać zakupów bez konieczności wychodzenia z domu.

Delikatesy Internetowe Alma24.pl powstały w trosce o wygodę Klientów, którzy nie mając często czasu na zakupy w naszych tradycyjnych sklepach, nie chcą rezygnować z oferty najwyższej jakości produktów. Alma24.pl to wygoda, bogata oferta, najwyższa jakość produktów, oszczędność czasu i pieniędzy. Według niezależnego monitoringu cen* portalu www.dlahandlu.pl/koszyk/ nasz sklep Alma24.pl został oceniony jako najtańszy internetowy sklep spożywczy w Polsce"" -- mówi Stanisław Krzaklewski, Dyrektor Internetowych Delikatesów Alma24.pl"

"Alma24.pl jest fazie dynamicznego rozwoju. Obecnie ma największy zasięg dostaw spośród internetowych sklepów spożywczych w Polsce. Oferta Internetowych Delikatesów www.Alma24.pl jest dostępna dla mieszkańców aglomeracji: Katowic, Krakowa, Łodzi, Poznania, Podhala, Trójmiasta, Warszawy, Wrocławia, teraz także Lublina. ""Jeszcze w sierpniu sklep Alma24.pl będzie dostępny także w Częstochowie i Bydgoszczy"" -dodaje Stanisław Krzaklewski."

Ceny produktów są takie same jak w tradycyjnych Delikatesach Alma, a bezpłatna dostawa zamówień jest dostępna już od 50 zł w wybranych terminach. Za zakupy można zapłacić przy odbiorze - gotówką lub kartą płatniczą.

* Wg badań przeprowadzonych przez niezależnych ankieterów na zlecenie portalu dlahandlu.pl w cyklach tygodniowych w okresie 01.06 - 02.08.2010. W badaniu uwzględniono ceny jednostkowe 50 produktów. W przypadku braku danego produktu w konkretnym badaniu uwzględniono uśrednioną cenę z innych porównywanych sklepów.